14 Mayıs 2012 Pazartesi

kristen stewart ' hayatım hep eksik'


Yeni filmi ' Snow White and the Huntsman' ile sürekli adından söz ettiren Kristen Stewart, Elle dergisinin Haziran sayısına kapak oldu. İsminin sadece Twilight serisinde duyulmasından hoşlanmadığı için bir çok yeni projeye adım atan Kristen, dergiyle hayatı, yeni filmi ve eğitim hayatıyla ilgili bir çok şey  paylaştı.
Sevdiği kitaplar;
'East of Eden' favorim, ondan sonra Cannery Row. Hepsini okudum. Hiç 'Lie Down In Darkness' kitabını duydunuz mu? Ben o kitapta Peyton'u oynamayı her şeyden daha çok istiyorum. Hayatımda en çok istediğim şey sanırım bu. 
Okulu evde bitirmiş olması;
Okula gitmediğim için, hayatımda hep sıkıcı şeyler oldu. Hep ekstra bir şeyler yapmak istiyorum. Hayatım hep mükemmel, neredeyse hiç kötü bir şey olmuyor. Bu yüzden çok sıkılıyorum. İnsan kötü şeylerden ders çıkartır. Benim böyle bir şey olmadığı için hayatımda hep bir yer eksik. Bazen kendime hayatımdaki her şeyin neden bu kadar kolay olduğunu bile soruyorum. Hep çılgınca bir şeyler olması için bekliyorum. 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder