15 Mayıs 2012 Salı

Usher Ve Justin Bieber Billboard Dergisinde


Usher ve Justin Bieber, Billboard dergisinin Mayıs sayısına konuk oldu. 2012 Billboard Müzik Ödülleri'nde performans sergileyecek olan ikili dergi ile bir röportaj yaptı. İşte röportajın bir bölümü:

İkiniz de bu yıl Billboard Müzik Ödülleri'nde sahne alacaksınız. Neler beklemeliyiz?

Usher: Bu ikimiz için de bir açılış gibi. Bunu beraber yapacağımız için heyecanlıyım. Justin'in ilk albümünden beri arkasını kolluyorum. Ağabey-kardeş gibi. İkimizde aynı anda ortaya çıkıp, birbirimize destek oluyoruz. 


İkiniz de son zamanlar da müziğinizi farklı bir yöne çekiyorsunuz. Bir sanatçı olarak, risk almayı nasıl başarıyorsunuz?

Bieber: Genç hayranlarımı kaybetmek istemiyorum, ama aynı zamanda olgun olmak ve gelişmek istiyorum. Tek ayağımı her zaman güvenli bölgenin dışında tutuyorum. Yeni şeyler denemeye çalışıyorum. Eğer bunu yapmazsan, insanlar sıkılır. İnsanların surat ifadelerini ve onları nasıl etkilediğimi görmek, onlara en iyi performansı vermemi sağlıyor.
Usher: Ben söylemeden Justin bunu bildiği için mutluyum. Her zaman yanında olacak hayranlarının olduğuna emin olmalısın, ama aynı zamanda büyümeli ve yeni şeylerin planlarını kurmalısın. 7 albüm yapmama rağmen, hala yenilikçi olmaya çalışıyorum.
Justin: Usher geçen gün bana stüdyoda yeni parçalar çaldı. Ondan hiç böyle şarkılar duymamıştım. Sevdiğim şey de bu zaten. İnsanlar ondan R&B/Pop beklerken, o bambaşka ve daha güçlü birşeyle kendini kanıtlıyor. 


Justin, yeni single'ın Boyfriend'de rap ve hiphop daha ön planda. Bu nasıl aklına geldi?

J: İnsanların gerçekten müzikle alakam olduğunu bilmelerini istiyorum. Sadece şarkı söylemiyorum ben. Kendimi gösterdiğim güzel bir şarkıydı. Akılda kalıcı bir geçişi var. 


Pop müzik şu sıralar dance/club türüne yöneldi. İnsanlar dans pistinde kendilerini kaybetmeyi seviyor. Siz nasıl eğleniyorsunuz?

Usher: Açıkçası, ben striptiz kulübüne, çılgın bir partiye yada festivale gidebilirim. Ama o şuan bunu yapamaz.
Justin: Her gece stüdyodayım. Eğlenmek için zamanım yok!
Usher: Benim için bu gezdiğim ülkelerle alakalı. Yabancı bir ülkedeysem, radyoları dinlerim. Onların nasıl şeyler dinlediklerini merak ediyorum. İnsanların kültürlerini anlamak için, Güney Afrika'ya, Avustralya'ya gidiyorum.  


Beraber yaptığınız en eğlenceli şey ne?

Bieber: Beraber go kart'a gidiyoruz. İlk gidişimizde Usher en hızlı arabayı seçmişti ve kazandı. Ama diğer sefer ben en hızlı arabayı istedim.  

Kendiniz hakkında okuduğunuz en komik şey neydi?

Usher: Justin'in çocuk sahibi olması. Çok komikti! Ona "Sana dikkatli ol demiştim!" dediğimi hatırlıyorum.
Justin: Usher hakkında okuduğum en çılgınca şey twitter'daki "RIPUsher" (Huzur içinde yat Usher) TT'siydi.
Usher: Bu komik mi?
Justin: Bana komik geldi çünkü gerçekten ölmediğini biliyordum.
Usher: Komedi ve trajediye dönüştü. 


Justin'in yaptıklarından nasıl etkileniyorsun?

Usher: Her zaman beni yaşlı hissettiyor. Yanıma her gelişinde telefonumla ve ne kadar ağır mesajlaşmam hakkında dalga geçiyor.
Justin: iChat'in ne olduğunu bile bilmiyordu!
Usher: Bunu seviyorum ama. Beni ayakta tutuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder